Ha tavasz, akkor sok-sok friss zöldség. De mindig nagy fejtörést okoz, hogy mi kerüljön a saláta mellé a tányérra. Én ma,először életemben tócsnit készítettem és azt gondolom egészen jól sikerült.

Régóta szeretnék tócsnit készíteni, de valahogy mindig elnapoltam. Ma végre gondoltam egyet és kipróbáltam. Szerintem nagyon finom lett. Egy tál salátával igazán kiváló ebéd kerekedett belőle.

És ha már ilyen jól sikerült ez az étel, tervezem, hogy a jövőben több zöldséges receptet kipróbálok.

Íme a mai receptem:

Tócsni friss salátával

Hozzávalók ( 1 adag saláta és 8 kisebb tócsni):

  • 100g fejes saláta
  • 50 g paradicsom
  • 40 g uborka
  • 20 g trappista sajt felkockázva
  • egy szál újhagyma
  • 20 dkg krumpli
  • 15 dkg liszt
  • 1 kis gerezd fokhagyma
  • só, bors

Elkészítés:

A salátának valókat megmossuk és felszeleteljük és egy tányérra halmozzuk.

A tócsnihoz a krumplikat meghámozzuk, megmossuk és lereszeljük vagy aprítógépben felaprítjuk, majd hozzáadjuk a lisztet, a fokhagymát és sózzuk, borsozzuk. Forró olajban barnára, ropogósra sütjük.

Könnyű és gyors recept, kiváló lehet ebédre vagy vacsorára. A tócsnit persze fűszeres tejföllel is tálalhatjuk.

A hozzászólásokat továbbra is várom kommentek formájában. 

Szerző: Séfmami  2016.06.02. 14:29 Szólj hozzá!

Címkék: Receptek Étrend Egyszerű recept Gyors ételek Kismama étrend Tavaszi recept

A bejegyzés trackback címe:

https://sefmami.blog.hu/api/trackback/id/tr288770502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása